Breaking Down part 1

Nu så har jag tittat på breaking down och den är jätte bra :) Den kan jag iallafall rekomendera för er :D Igår så var jag på dragkampsträning och det gick bra men jag är lite öm i axlarna och händer. Det var därför det inte kom något inlägg igår. Idag så började jag inte fören klockan 11.55 så jag satt bara och gjorde ingenting hela förmiddagen. Sen hade vi fysik med Eva men där så fick vi ha ea och på sv efteråt så tittade vi på en film som heter Robotar. Sist så hade vi eng och där så skulle vi titta på Dora utforskaren men våran lärare hittade ingen film med henne så vi tittade istället på "how I met your mother" och det var väl okej. Jag var och handlade i tisdags så jag köpte ett bälte, två linnen, en mascara, en ögonskugga, en hårborste och en skjorta/blus.

Här kommer det bilder på det :)








Bältet och skjortan/blusen hittade jag inte längre :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0