Sommarlov :)

Hej jag vet att det var ett tag sedan jag gjorde något inlägg men det har varit så mycket att göra så jag har inte hatt tid med bloggen. Ni ska få en bild på mig från skolavslutningen och så en länk till en annan blogg men jag börjar med att berätta vad jag har gjort de här dagarna. På onsdagen (första dagen på sommarlovet) så hade vi klassträff i kolsva så jag var där från 12.oo - 15.oo och sen när jag kom så var Karolina (min kusin) här så vi red en vända på hästarna och sen så bakade vi en kladdkaka. Sen så åt vi den medans vi tittade på sälskapsresan :) Igår så red vi igen och det gick jätte bra och så byggde vi upp några hinder till hästarna på en skogsväg. 

Skolavslutning
   

Länk: http://dressyrmupparna.se/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0